vineri, 23 iulie 2010

"Timp" mi-e dor de tine !

-Iti vine sa crezi ?

-Ce anume ?

-Am vorbit cu timpul !

-Mda,si eu cu soarele.

-Nu,serios, am vorbit cu timpul.Toata dimineata.

-Asa deci.Si ce ti-a spus ?

-M-a intrebat daca l-am urat vreodata.

-Si ce ai raspuns ?

-I-am spus ca poate,uneori si l-am rugat sa mai ramana,macar pentru cativa ani .L-am fi putut caza aici ,la noi.

-Doamne ,esti nebuna? Ce tot vorbesti ?

-Sti ce mi-a spus cand a aplecat?

-Nu.

-Mi-a spus ca daca vreodata imi va fi dor ,si o sa vreau sa-i scriu,sa-l caut ,si sti unde ?In cele mai frumoase amintiri ale mele.Acolo il voi gasi, si-mi va vorbi din nou.

-Aha ,ok. Succes!

-Nu vrei sa incerci si tu ?

-Nu ,mersi.Nu vorbesc singur.

-De ce esti asa ingamfat?

-Pentru ca nu vreau sa visez cu ochii deschisi.

-Nu-ti cer sa visezi, iti cer sa traiesti.

-Mda.

-Il cautam impreuna?

-Pe cine ?

-Pe timp.

-Ah ,poate.

-Haide,incep eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu