luni, 12 mai 2014

10 secunde de nebunie .

Tot felul de cuvinte parca din alta limba, imi roiesc prin cap, fara sa inteleg nimic.Imi doream mult in clipele alea sa pot sa mor .Sau macar sa lesin .
Dar era ceva acolo care ma vroia vie .Vie si constienta.
Mi-am propus in gand, sa ma ridic ,sa-mi spal fata cu apa rece si sa imi continui activitatea.Dar ii comandam creierului in zadar. Nu ma puteam misca .
Am inteles foarte rapid despre ce era vorba .Atac de panica pe baza pshicului .Sau ceva de genu .Cuvinte grele.
Mai incerc inca o data sa ma ridic, cu mai multa dorinta de data asta ,continuand sa-mi repet in cap : trebuie sa ma ridic ,trebuie sa ma ridic ". Am mai facut o miscare in speranta ca voi reusi ,dar ma simteam chiar mai blocata ca prima data.Innebuneam.
In fine,renunt la orice incercare si ma dau batuta. O senzatie de usurare rapida, ma cuprinde si imi strang genunchii la piept, ghemuita pe jos .Inca aud vocile,dar acum parca dialectul lor e ceva mai clar : ".. am reusit .."aaa " "captiva " "nebuna " " durere ".. .
Nu inteleg nimic dar nici nu ma mai straduiesc. Am obosit si ma cuprinde o durere inimaginabila.
Adorm si cred ca am inceput sa plang instant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu