duminică, 19 decembrie 2010

Memento-Dorian Gray


Acum,cand incep sa scriu aceste randuri,gandul imi zboara cu usurinta la Dorian Gray.
Eu ,la fel ca si Basil, am ajuns pana la adorare eterna.
Am vazut in Dorian ceva fabulos,specific fantasticului dar aproape nimic omenesc.
Viata lui dedicata sodomizarii,viata dedicata pacatelor desavarsite .Toate astea m-au lasat plutind intr-o aura necunoscuta.
Mintea confuza si inima neantrenata erau intru totul dedicate vietii supreme.Iubirea orbitoare dar totodata trecatoare ,pentru Sybil Vane.
Da,e adevarat.Am citit si recitit romanul.Oscar Wilde cu siguranta a presarat" obsesie" pe fiecare pagina pe care o scria,facandu-ma sa cad in plasa "placerii ".
Eu ca si multi altii m-am indragostit nebuneste de un personaj.Dorian Gray.
Absurd nu-i asa?
As putea spune ca-i datorez lui Dorian faptul ca textele mele vor prinde culoare de acum incolo.
O sa imi bantuie mereu gandurile ,acel tablou perfect,infatisandu-l chiar pe el, pe Dorian,umbrit de sufletul mereu tanar ,dar chinuit de pacatele vietii,durere eterna.
Iti multumesc,Oscar Wilde!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu