joi, 9 septembrie 2010

Ganduri aurii

Mi-ar placea sa cred in ziua de maine.
Mi-ar placea sa stiu gandul fiecarei fiinte de pe pamant, desi nu sunt sigura ca mi-ar placea tot ce as auzi sau as vedea.
Mi-ar placea sa pot canta toata muzica din Univers,si toata lumea sa cante cu mine.
Mi-ar placea sa pot vedea si cea mai mica vietate care marsaluieste prin lume .Si poate sa-i vorbesc.
Mi-ar placea sa gust cea mai dulce bucatica de zahar si sa-mi picur pe limba cea mai acra lamaie.
Mi-ar placea sa zambesc alaturi de copilas, batrani, albi ,negrii ,asiatici.Impreuna.
Mi-ar placea sa simt frigul si inghetul, sau caldura si arsita desertului.Mi-ar placea sa fiu picatura de apa ce lipseste pustietatii nisipoase.
Cand vine seara,mi-as dori sa fiu fiecare stea,in parte, sa luminez si sa veghez asupra lumii,fara sa obosesc vreodata.
As vrea sa cunosc fiecare rand,al fiecarei carti,din intreaga lume.Sa-i cunosc taina si sa-i primesc darul de nepretuit.
As vrea sa nu existe cuvantul "moarte",dar nici "nemuritor".Sa existam atat cat ne este dat,iar apoi, cand ar sosi momentul "mortii " ,sa plecam doar pentru o vreme. Dar sa ne intoarcem candva.
Mi-ar placea sa iubesc fiecare om.
Sa-i zambesc,sa-mi zambeasca, sa-i simt mana calda,si bunatatea.Bunatatea care ar trebui sa existe in fiecare om.Bunatatea cu care am fost" creati ".
Mi-as dori sa cred in "divinitate" si in "sfant"/
Sa cred cu tarie si adevar ca exista cineva sau ceva ,acolo sus, care dirijeaza tot corul de pe pamant.
Ca prieten cel mai bun ,mi-as dori Soarele.Nu poate vorbi ,deci nu m-ar putea rani,iar caldura lui mi-ar face bine .
Nu-mi doresc o lume plina de pace si bunatate fiindca nu-mi place sa-mi doresc ceva ce no sa am niciodata.
Imi doresc doar sa fiu totul,odata,candva ,dar oricat de mult sau putin as dura,sa nu dispar,deloc,niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu