luni, 21 iunie 2010

Stie cineva unde-i capatul ? va rog?

Dimineata ,seara.Dimineata,seara.De ce nu putem incepe "ziua " cu seara? Ar fi mai misto.
Ai merge pe intuneric la scoala, ai veni pe intuneric.HAHA.
Aceleasi fete uzate ale parintilor care iti dau 'buna dimineata" din obisnuinta si alte 20 de minute pana intri la baie .Inca o chestie naspa la oameni.
Hainele de ieri le iei de pe scaun ,si tenesii murdari de pe coridor.Nu stii daca are rost sa mergi azi la scoala, dar totusi te duci.
Scarba de drumul pana in statie isi face aparitia incetul cu incetul.Deja vezi toti ciudatii care urmeaza sa urce cu tine in troleu,grrrr.
Parca sti tot ce urmeaza sa faci in ziua aia.De ce toate zilele seamana?Si de ce fiecare zi incepe cu lumina?
De ce fiecare zi tine la fel de putin ca restul?Toate la fel?
Sa nu crezi ca-ti vorbesc despre monotonie.Nu, nu.Departe de asa ceva.
Eu vreau doar sa stiu de ce toate zilele seamana intre ele.
Dar nu, de maine plec.Imi voi lua rucsacul mare, de dimineata si-o sa plec la munte, apoi la mare,apoi in Patagonia, si apoi in Australia.
Am sa fac poze,am sa cant,si n-o sa imi pese de nimeni.
O sa schimb zilele si poate si noptile.
Dar ..va trebui sa ma intorc acasa si zilele vor fi din nou la fel .
Sauu..poate nu ma mai intorc.
Zile pierdute,haine aruncate,cer colorat,departe.
Stie cineva unde-i capatul? Va rog?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu