luni, 15 martie 2010

Serenada

Serenada la numarul 27 !


Flori,sombrero,galagie si cantareti.

-Ai auzit si tu serenada de noaptea trecuta?
-Nu.A fost vreuna?

-Da.Chiar sub balconul tau,daca nu ma indoiesc.
-Poftim?Sub balconul meu O serenada pentru mine?
-Nu draga.A fost pentru Sohpie,cu un etaj mai jos.
-Cine ar vrea sa ii faca o serenada aleia?
-Cine altcineva decat Quentin?
-Ah ,trebuia sa-mi dau seama..
-Mi-ar placea sa-mi faca si mie cineva una..a fost asa frumoasa..
-O serenada?Dar e penibil.
-Ba chiar deloc.
-Bine.Tu si ideile tale.
-Tu nu ai fi niciodata in stare sa faci una pentru mine.
-Oare?
-Sunt convinsa.
-Poate ca nu sunt ,intr-adevar.
-Daca nu te-as cunoaste..

(seara urmatoare)

-Quentin i-a facut iar serenada Sophiei ?
-Nu stiu.Am auzit ceva muzica, dar nu am iesit sa vad,nu ma intereseaza serenade facute pentru altele.
-Pentru altele?
-Da.Pentru Sophia.
-Daca ieseai..
-Stai! Nu-mi spune ca..
-Ca?
-Ah,nimic..
-Vroiam doar sa spun ca daca iesea poate iti cantau si tie,sau ..
-Da..ai dreptate,poate imi cantau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu