miercuri, 10 martie 2010

Ziceai ca..

-Parca spuneai ca azi mergem sa vedem " Gradina cu trandafiri " asa cum e ea,dimineata.
-Da,dar..
-DAR?
-Nu cred ca o sa pot veni ,imi pare rau.
-De ce sa-ti para rau ?
-Pentru ca nu te pot duce la Gradina cu trandafiri.
-O pot vedea si singura.
-Da..dar credeam ca daca ma ai si pe mine langa tine,e altceva..
-Pai sa sti ca nu e.
-Cum adica ? Vrei sa spui ca iti e tot una ?
-Aaa,cam asa ceva.
-Ma dezamagesti.
-Imi pare rau,cred ca am avut de la cine sa invat.
-Esti ironica?
-Foarte putin.
-Bine,eu plec.Tine-ma la curent in legatura cu plimbarea,poate te razgandesti si vrei sa mergem in alta zi, in care o sa pot veni cu tine.
-Regret ,eu merg chiar acum.
-In regula, ai mare grija la spini, sunt otravitori.
-Bine, am sa incerc sai gasesc tocmai pe aceeia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu