miercuri, 10 martie 2010

Eu ma iubesc, tu ma iubesti?

-Poate trebuia sa porti astazi cealalta camasa,nu crezi ?
-Nu cred, imi vine foarte bine.
-Da? Spui tu ?
-Da,spun eu.
-Imi place mult camasa asta ,e preferata mea.Defapt toate imi plac,sunt frumoasa in oricare.
-AAA,de unde atata singuranta pe tine,domnisoara?
-Mereu am avut-o,prostutule.
-Da? Si de ce nu ai etalat-o ?
-Pentru ca nu e nevoie.Dar ce, vroiai sa spui ca nu sunt frumoasa?
-Nici vorba, doar stii bine ca esti.
-Da ,stiu .
-Si modesta, mai ales.
-Pai nici nu vreau sa fiu modesta, sa stii.
-Ai putea sa incepi sa fii,macar in unele cazuri.
-Si daca nu am sa fiu ?
-Poate o sa ai de pierdut.
-Eu ? Sa am de pierdut ? Sunt frumoasa, sunt clasica, sunt desteapta ,si peste astea, zambesc mereu .Spune-mi acum,ce ar putea sa-mi strice buna dispozitie?
-Mereu se va ivi ceva sa-ti strice cheful,sa stii.
-Nu cred,cel putin , nu mie.
-Cata incapatanare..
-NU!Tu esti incapatanat! Incerci sa ma faci sa fiu ursuza, trista,posomorata? Iubesc viata, iubesc sa fiu iubita, lasa-ma asa.
-Iubesti sa fii iubita?Iubesti viata? Cat optimism!..
-Nu.EU ma iubesc, iubesc viata,iubesc tot,dar tu ?tu ma iubesti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu