miercuri, 10 martie 2010

Daca poti sa tii un secret..

-Ti-am spus doar, daca poti sa tii secretul ce tocmai t-i l-am dezvaluit,am sa iti spun si altele!
-Exista mai multe secrete,nu doar unul ?
-Fiecare om poate avea cate secrete doreste, trebuie doar sa sti cum sa le pastrezi.
-Si tu ,cate secrete ai ?
-Cred ca doar unul singur.
-Doar unul? De ce ,cand spuneai ca poti sa ai cate doresti!
-Pentru ca nu vreau,decat unul.Cel pe care t-i l-am dezvaluit.
-Atunci am sa-l pastrez cum se cuvine.Dar spune-mi ,este adevarat?
-Ce anume?
-Ce spune secretul tau.
-Daca nu ar fi fost adevarat,atunci nu-l numeam secret, nu ?
-Dar ceva imi scapa, nu inteleg de ce ti secreta asemenea informatie,cand este un lucru asa frumos!
-Pentru ca acel lucru frumos ,cum il numesti tu,trebuie stiut doar de mine,si acum si de tine.
-De ce doar noi ? De ce sa nu ii bucuram si pe restu oamenilor, cu el ?
-Pentru ca asa trebuie sa fie.Doar noi.
-Nu e corect! Uite, as putea striga ,CHIAR ACUM,in gura mare, ca primavara este anotimpul zambetelor calde, asa cum mi-ai spus, si ca in acest anotimp ,oamenii ar trebui sa fie tot timpul veseli,dar nu sunt, iar noi ii putem ajuta sa zambeasca ..doar ca TU ,nu vrei!
-Daca ai face asta, nu ar mai fi un secret.
-Deci tu vrei sa pastrezi tot pentru tine? Sa lasi oamenii sa ramana ursuzi ,si posomorati ?
-Da! Chiar asta vreau!
-Ei bine,atunci ramai lacoma, impreuna cu secretele tale.Eu merg sa fac oamenii sa zambeaca..!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu